Branch Paperless
Klienci banków detalicznych oczekują czegoś więcej niż tylko dobrej obsługi. Chcą mieć pewność, że wybrany usługodawca działa efektywnie i odpowiedzialnie, a ich dane osobiste pozostają bezpieczne.
Wiele banków lokalnych nadal ręcznie przesyła dokumenty, takie jak wnioski kredytowe czy hipoteczne, w obrębie organizacji. Wiąże się to ze znaczącym ryzykiem zarówno pod względem bezpieczeństwa informacji, jak i tworzenia sytuacji, w których dokumenty mogą zostać zagubione lub nieprawidłowo umieszczone.
Usługa Branch Paperless umożliwia bankom przeniesienie przepływu pracy do postaci cyfrowej oraz usprawnienie zarządzania dokumentami. Dzięki tej usłudze personel może digitalizować pliki i umieszczać je w ramach elektronicznego przepływu zatwierdzania w celu udostępnienia do bezpiecznego pobrania z zatwierdzonych lokalizacji.
Usługa Branch Paperless pozwala w prosty sposób wdrożyć spójny i efektywny proces zarządzania dokumentami (w tym ich indeksowania i archiwizowania) w wielu biurach i oddziałach. Takie rozwiązanie obniża koszty związane z administrowaniem realizowanym przez personel, a jednocześnie zapewnia zgodność organizacji z przepisami i pełną możliwość kontroli.
- Funkcje i zalety
-
Usługa Ricoh Branch Paperless to kompleksowe rozwiązanie ułatwiające optymalizację procesów zarządzania dokumentami.
Oferowane rozwiązanie pomoże w osiągnięciu następujących celów:
- Ograniczenie pola dla błędów i spadków wydajności związanych z nieprawidłowym umieszczeniem dokumentacji.
- Optymalizacja procesów w celu zapewnienia klientom bardziej efektywnej usługi.
- Przyspieszenie komunikacji wewnętrznej i skrócenie czasu reakcji.
- Zmniejszenie kosztów operacyjnych przez uproszczenie procesów bazowych.
- Większa zgodność z przepisami oraz przejrzysty, łatwy do skontrolowania proces zarządzania dokumentami.